Z założenia blog o fotografii, ale trzymanie się założeń jest dla nudziarzy...

wtorek, 27 lipca 2010

Ab chao...


Stało się.

Prawdopodobnie zgłupiałem na tyle, żeby założyć bloga.

Z założenia ma to być miejsce do prezentacji swoich fotografii, przemyśleń dotyczących spraw różnorakich; min. muzyki, polityki i kulinariów (A co! Wolno mi!)



Ale skoro zaczęło się od fotografii, to może tytułem wstępu dwa słowa o tym czego używam, czemu akurat taki system i podejście do zdjęć.

Otóż mości Panie i Panowie - Pentax.

najlepszy system dla amatora. Wysłużone kasetki używam już dłuższy czas, po drodze zdążyłem dorobić się teleobiektywu, filtrów, ukraść dwa Heliosy i statyw oraz w całkiem legalny sposób nabyć pierścienie do macro. Aha - jest jeszcze Industar wykręcony z FEDa (prezent komunijny).

Uprawiam głównie fotografię przyrodnicza, co w moim przypadku oznacza kursowanie po lesie na rowerze, w stanie mniej lub bardziej wskazującym na spożycie. I czasem uda mi się nawet uchwycić coś interesującego.

2 komentarze:

  1. no i przeszedł na drugą stronę lustra...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stoję po wlaściwej stronie lustra - o strony wizjera znaczy :)

    OdpowiedzUsuń